Wij bieden de service aan om pakketten 'huiszending-klaar' te maken. Dit betekent dat wij de pakketten voorzien van de juiste stickers en deze aanmelden voor een thuislevering. Deze dienst wordt uitgevoerd door een externe pakketdienst, waardoor wij géén enkele invloed hebben op de uitlevering. Let op: dit is een extra service die wij aanbieden, waarbij alle risico's met betrekking tot breuk, schade, zoek geraken en te late levering bij de opdrachtgever liggen. Wij weten uit ervaring dat de pakketdiensten het in de maanden november en december ontzettend druk hebben. Ons advies: Wees creatief en laat de pakketten bezorgen op de bedrijfslocatie en organiseer een leuke drive-in of ophaalmiddag voor het personeel. Voordeel: scheelt in (verzend)kosten en de kans op complicaties is vrijwel nihil.
Order voor huiszending plaatsenWij faciliteren huiszendingen in Nederland en België. Wenst u gebruik te maken van deze dienst dan plaatst u de pakketten in de winkelmand. Ga vervolgens naar de winkelwagen en activeer de functie voor 'thuisleveringen'. Geef vervolgens per pakket aan hoeveel zendingen er naar Nederlandse huisadressen verstuurd worden en hoeveel huiszendingen er naar België gaan.
Huiszendingen en ook een levering op bedrijfslocatie?Dat kan! Voer dan twee losse orders in. Eén order voor huiszendingen en één order voor levering bij u op de bedrijfslocatie.
Hoe moeten de huisadressen aangeleverd worden?Na het afronden van de bestelling ontvangt u van ons een e-mail met daarin de instructies voor het aanleveren van de huisadressen. Dit geschiedt middels een excelbestand met kolommen. Het is van belang dat de kolommen van het excelbestand worden gevuld met de juiste informatie. Vervolgens kunt u het gevulde excelbestand uploaden in uw eigen klantaccount. Verdere instructies ontvangt u per e-mail.
Verschillende kerstpakketten bestellen
Indien u voornemens bent om verschillende kerstpakketten te bestellen, dan raden wij u aan om pakketten te kiezen die uit hetzelfde magazijn komen of zorg ervoor dat u per magazijn boven de €600,- excl btw uitkomt zodat u aanspraak maakt op een franco levering op één adres in Nederland. Dit in verband met eventuele dubbele transportkosten.
Onze kerstpakketten komen uit verschillende magazijnen en deze orders kunnen daardoor niet gebundeld worden op één pallet. Filteren op magazijn is mogelijk aan de linkerzijde in het productoverzicht. Het magazijn is te herkennen aan de letter in het artikel/pakketnummer, zie hierboven het tabje specificaties.
Bestel tijdig en voorkom teleurstelling
Bestel zo snel mogelijk in verband met beschikbare voorraden en drukke transportplanningen. Pakketten zijn beperkt leverbaar en kunnen indien uitverkocht niet meer bij geproduceerd worden.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Reserveringsproces
Orders worden in behandeling genomen op basis van binnenkomst. Nadat de order is geplaatst komt de order in een wachtrij te staan. Zodra deze aan de beurt is wordt de bestelling gecontroleerd op beschikbaarheid van de gewenste aantallen. Indien het gewenste aantal pakketten niet beschikbaar is, wordt u hiervan spoedig op de hoogte gebracht. Bij geen tegenbericht worden de pakketten voor u gereserveerd. Bij twijfel over beschikbaarheid kunt u contact met ons opnemen.
Kies een veilige leverdatum
Beperk risico's en houdt ten minste 4 werkdagen speling tussen de leverdatum en de kerstborrel (uitreiking). Dit alles in verband met onvoorziene externe omstandigheden zoals verkeersdrukte, noodweer, autopech etc etc. Geef ons voldoende ruimte om in dergelijke gevallen alsnog tijdig voor de kerstborrel/ uitreiking te kunnen leveren.
Op de leverdag
Onze transporteur bezorgt de bestelling op de afgesproken leverdatum tussen 08:00 en 18:00 uur op de begane grond. Zorg er altijd voor dat iemand de bestelling kan controleren, tekenen en in ontvangst kan nemen. Mocht uw zending niet te leveren zijn op de aangegeven datum (vanwege verkeers-, weer-, externe- en/of onvoorziene invloeden), dan wordt deze in de regel de volgende werkdag (opnieuw) bij u aangeboden.